خبرگزاری کار ایران

مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله(ع) شیراز شبانه روزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۳۹۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله (ع) در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مهرزاد لطفی در این نشست با گرامیداشت روز اپیدمیولوژی، نقش این گروه از جامعه پزشکی در بحران کروناویروس را بسیار مهم و اساسی دانست و به پاس تلاش در جبهه سلامت و همراهی کادر درمان، قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله(ع) خبر داد و اعلام کرد: با توجه به دریافت سهمیه قابل توجهی از واکسن علیه کروناویروس از سوی وزارت بهداشت، با همکاری سپاه فجر استان، مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله(ع) شیراز، بدون هیچ گونه تعطیلی، به صورت شبانه روزی فعال شد.

 لطفی از همکاری سپاه فجر استان، نیروهای نظامی و انتظامی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای کنترل و مدیریت بیماری کووید۱۹ تشکر کرد.

وی با اشاره به نظر وزارت بهداشت مبنی بر تسریع در ایمن سازی عمومی در برابر کروناویروس، ابراز امیدواری کرد تا در صورت افزایش میزان سهمیه واکسن به استان فارس، مراکز شبانه روزی واکسیناسیون علیه کرونا افزایش می یابد.

وی همچنین با ابراز نگرانی نسبت به افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در برخی از شهرستان های استان، از تیم های نظارتی دانشگاه خواست تا دلیل روند افزایشی موارد ابتلا به این بیماری در برخی از شهرستان ها را بررسی و سریعا برای بهبود آن تصمیم گیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قدرت بالای سرایت پذیری نوع جهش یافته کروناویروس هندی و انتقال گسترده آن در بین افراد جامعه، نباید حساسیت ها در رعایت شیوه نامه های بهداشتی کاهش یابد، چراکه وضعیت استان را بحرانی تر می کند.

لطفی در ادامه این نشست وضعیت آمار مبتلایان به کروناویروس و جانباختگان این بیماری در شیراز و استان، روند انجام تست های pcr در مراکز ۱۶ ساعته، فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی کووید۱۹، همچنین اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ را ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز