خبرگزاری کار ایران

بهزیستی البرز برای سومین سال متوالی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۳۸۱

مدیرکل بهزیستی استان البرز از کسب رتبه دستگاه برتر برای سومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، اسدالله حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه برتر بهزیستی البرز برای سومین سال پیاپی در جشنواره شهید رجایی، اظهار داشت: کارآمدی و اثر بخشی نظام اداری هر کشور ، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های همه جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان های دولتی، پایش مداوم و نحوه انجام امور و استقرار مدیریت عملکرد است از این رو ارزیابی عملکرد بعنوان فرآیندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان ها ضروری است و بی تردید برگزاری جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی استان گامی موثر در این ارتباط است.

وی ادامه داد: در راستای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت  بر اجرای نقشه راه و اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد، طی ارزیابی که از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز صورت پذیرفت؛ بهزیستی البرز در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ همچون سالهای ۹۷ و ۹۸ حائز رتبه برتر در بین ۵۰ دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته، شده است.

حیدری افزود: پاسخگویی، توسعه و ترویج کار تیمی، شفافیت عملکرد دستگاه‌ها و اطلاع اقشار جامعه از وضعیت عملکرد دستگاه از دیگر عوامل موثر در ارزیابی عملکرد دستگاه ها است.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی توسط سازمان اداری و استخدامی به صورت سالانه، گفت: اداره کل بهزیستی استان در ارزیابی شاخص های عمومی توانست در محورهای مختلف دستگاه برتر باشد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اضافه کرد: عملکرد تمام دستگاهها در ۷ محور اصلاح ساختار سازمانی , توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی ، شفافیت و مدیریت مالی، محور بهبود فضای کسب و کار و ارتقا بهره وری، ارتقا سلامت اداری، مسیولیت پذیری و پاسخگویی، استقلال نظام مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: درخشش و موفقیت اداره کل بهزیستی استان البرز در کسب رتبه برتر در این جشنواره را از الطاف خداوند بزرگ و حاصل زحمات ارزنده و موثر همکارانم در سازمان میدانم و از مجموع مدیران، کارشناسان ، پرسنل خدوم و پرتلاش سازمان و همچنین جامعه هدف سازمان بهزیستی قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز