خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن شور عاطفه ها در آذربایجان غربی/اولویت کمک ها تهیه تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۳۵۲

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی از برگزاری جشن شور عاطفه‌ها در تاریخ ۲۰ شهریورماه‌لغایت ۱۱ مهرماه سال جاری در آذربایجان‌غربی خبرداد.

به گزارش ایلنا، عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: شورعاطفه‌ها از روز شنبه ۲۰ شهریور ماه لغایت یکشنبه ۱۱ مهرماه سال جاری در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده مردم نیکوکار استان در شور عاطفه‌ها برای تأمین اقلام آموزش، لوازم‌التحریر و مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در بین این افراد توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به تداوم شیوع کرونا و آموزش غیرحضوری، اولویت کمک‌ها برای تهیه گوشی و تبلت هوشمند برای دانش آموزان نیازمند پیش‌بینی‌شده است.

وی اظهار کرد: تمامی دفاتر کمیته‌های امداد شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین شهر و ظرفیت‌های مصلی‌ها در قالب اجرای شور عاطفه‌ها آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی هستند.

سهندی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود مردم خیر آذربایجان‌غربی در شور عاطفه‌های امسال، بیش از۱۵ میلیارد و   ۶۰۰ میلیون تومان مشارکت کنند که این رقم در مقایسه با شور عاطفه‌های سال گذشته، ۴۱ درصد رشد دارد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون ۲۷ هزار دانش‌آموز و هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات متعدد آموزشی و حمایتی برخوردار هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق کدهای دستوری #1*8877* و  #12*  و همچنین شماره کارت مجازی6037997900001232 در شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز