خبرگزاری کار ایران

تحویل ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات و امکانات به بهزیستی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۲۵۳

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به تجهیز مراکز و خدمات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود فیروزی گفت: آسیب‌های اجتماعی، یک موضوع فرابخشی است و به همین خاطر، دستگاه‌های زیادی در این زمینه نقش‌آفرینی دارند.

وی اعتبارات وزارت کشور در زمینه‌ آسیب‌های اجتماعی را مفید و موثر توصیف کرد و گفت: اگر نظم و نسق بیشتری در تخصیص اعتبارات ایجاد شود می‌توان به موقع و با درایت و تدبیر بیشتری، در مورد هزینه کردن این اعتبارات تصمیم‌گیری کرد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: از وزارت کشور، استانداری و به خصوص مدیر کل اجتماعی استانداری که این اعتبارات را به بهزیستی اختصاص داده، تشکر می‌کنیم و تقاضا داریم که این اعتبارات در فرایندی مؤثر و به موقع، ابلاغ شود.

وی همچنین از تخصیص دو مرحله اعتبار مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در سال مالی گذشته به بهزیستی استان اطلاع داد و گفت: اعتبارات این مرحله، صرف خرید کانکس برای واحدهای سیار اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها، برخی تجهیزات اداری، مقداری وسایل ورزشی پارکی برای مراکز آسیب‌ها و برخی تجهیزات رایانه‌ای شده است.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی نیز حوزه آسیب‌های اجتماعی را گسترده و پرنیاز توصیف کرد و گفت: نیازهای این بخش بسیار بیشتر از اعتبارات موجود است و امیدواریم دستگاه‌های وظیفه‌مند، نقش‌آفرینی بیشتری در کمک به این موضوع داشته باشند.

شهره شاهرودی گفت: ۷ دستگاه کانکس برای خدمات اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان‌های سبزوار، گناباد، مشهد، نیشابور، زاوه و کاشمر خریداری شده و مقداری تجهیزات اداری و امکانات ورزشی هم برای مراکز آسیب‌ها تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه کار در بخش آسیب‌ها، بسیار سخت و فرساینده است ادامه داد: فرصت تصمیم‌گیری برای هزینه‌کرد این اعتبارات، بسیار کوتاه بود و در نتیجه، نیازهای ضروری مراکز در اولویت قرار گرفت که بخشی از نیازهای شهرستان‌ها را پوشش می‌دهد.

در این مراسم، تجهیزات خریداری شده از محل اعتبارات سال گذشته مرتبط با آسیب‌های اجتماعی از وزارت کشور در هفته گذشته ابلاغ شد و بهزیستی خراسان رضوی با سرعت اقدام به جذب این اعتبارات و مقداری از امکانات و تجهیزات مورد نیاز را خریداری کرد.

این تجهیزات با حضور مدیر کل اجتماعی استانداری خراسان رضوی به بهزیستی تحویل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز