خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تعاون کار فارس خبر داد؛

۲۰ رتبه برتر ملی و استانی سهم فارس از جشنواره شانزدهم تعاون

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۱۷

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه اتاق تعاون این استان رتبه نخست ملی را کسب کرد،گفت: 2 تعاونی این استان در سطح ملی شایسته تقدیر و برتر ملی معرفی، 12 تعاونی نیز در جشنواره استانی بعنوان برتر انتخاب و 7 تعاونی فارس نیز شایسته تقدیر استانی شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر شناخته شدند.

به گزارش ایلنا مصطفی هاشمی سه‌شنبه در آیین شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی و استانی ضمن گرامیداشت هفته تعاون،افزود: تعاون فارس در سطح کشور می درخشد.

وی ادامه داد: دو تعاونی فارس در شانزدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر مقام برتر ملی را کسب کردند و 7 تعاونی نیز شایسته تقدیر و 12 تعاونی نیز بعنوان تعاونی برتر استانی معرفی شدند که در مجموع ۱۹ تعاونی برتر و استانی معرفی و اتاق تعاون فارس نیز رتبه نخست را در سطح کشور کسب کرده است.

هاشمی کسب این دستاوردها را حاصل تلاش تعاونگران خطه فارس دانست و گفت: عملکرد تعاونی ها در همکاری و تعاون به خیر و نیکی است.

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار داشت: امیدوارم روزی برسد که عملکرد اغلب تعاونی های استان پهناور فارس در وضعیت برتر قرار داشته و داوری برای انتخاب به سختی انجام شود و همه تعاونی های فارس الگو باشند.

تعاونی‌های فارس از رویه سنتی به سمت فناوری و دانش بنیان هدایت شود

معاون توسعه منابع انسانی استانداری فارس هم در ادامه این مراسم وسیع ترین شبکه دخالت مردم در امور را بخش تعاون دانست و گفت: تعاونی های ها باید از رویه سنتی به شیوع دانش بنیان و مطابق با فناوری و دانش روز سوق داده شود.

عبدالرضا قاسم‌پور ضمن گرامیداشت و تبریک روز و هفته تعاون به تعاونگران فارس افزود: این ایام را به همه کسانی که برای تحقق نقش این حوزه در اقتصاد کشور تلاش می کنند را باید تبریک گفت.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری فارس ادامه داد: اعتلای بخش تعاون در نهایت به اعتلای نظام و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور منجر می شود.

وی اضافه کرد: اهمیت تعاون و نقش این حوزه در توسعه اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و در خصوص تعاون در دین مبین اسلام نیز بر این مساله،همفکری و یاری یکدیگر زیاد تاکید شده است.

قاسم‌پور با بیان اینکه برای ترقی و تعالی کشور باید به روح تعاون توجه شود،گفت: روحیه تعاون در کشور باعث توسعه و پیشرفت و رونق و شکوفایی کشور خواهد شد.

وی بازسازی و سازندگی را با تعاون و همفکری امکان پذیر دانست و افزود: تعاون مهمترین جلوه گاه پیوند بین اقتصاد،فرهنگ و سیاست است.

قاسمپور ادامه داد: ایجاد عدالت اجتماعی،فرهنگ مداری و آزادی که در بخش تعاون وجود دارد ویژگی هایی است که می تواند موجب شکوفایی جامعه شود.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری فارس در ادامه با تاکید بر لزوم توجه و حمایت بخش خصوصی و حوزه تعاون،تصریح کرد: سیاست نظام و برنامه ریزی دولت نیز در راستای حمایت از بخش خصوصی و تعاون است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز