خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تعاونی های بخش صادرات و فناوری های نوین مورد حمایت قرار می گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۹۳۹

استاندار البرز با تاکید بر لزوم حمایت از تعاونی‌های حوزه‌های صادرات و شرکت های دانش بنیان، گفت: نقش فناوری های نوین در ایجاد اشتغال و تولید، مهم است لذا راهی به جز استفاده از تکنولوژی های جدید برای تولید ثروت نداریم.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در حاشیه مراسم تجلیل از تعاونگران برتر استان که به صورت همزمان در کل کشور در روز سه شنبه برگزار شد با عنوان اینکه یکی از ارکان سه گانه کشور وجود تعاونی ها است، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تعاونی ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا کرده اند و جوانان بسیاری در این حوزه فعالیت داشته اند.

شهبازی گفت: در استان البرز نیز هزار و 80 تعاونی فعال، مسیر خود را با قدرت ادامه می دهند.

وی افزود: تعاونی ها در حوزه های مختلفی کار می کنند و ما نیز با توجه به سیاست های دولت و نظام خود را موظف و ملزم به حمایت از فعالیت تعاونی ها می دانیم.

استاندار البرز اضافه کرد: جای خرسندی دارد که با همراهی ها و هماهنگی های صورت گرفته مشکلات و موانع سر راه تعاونی ها بسیار کم است و تسهیل گری در مسیر فعالیت آنها با جدیت دنبال می شود.

وی گفت: البرز در بخش های مختلفی تولید دارد و در این راستا تعاونی هایی نیز به صورت تخصصی در حوزه صادرات کالاهای تولید شده در این استان فعالیت می کنند.

شهبازی افزود: درصدد هستیم تعاونی های حوزه های صادرات و شرکت های دانش بنیان را با جدیت بیشتری مورد حمایت قرار دهیم.

وی عنوان کرد: اساسا نقش فناوری های نوین در ایجاد اشتغال و تولید بسیار پررنگ است و راهی به جز استفاده از تکنولوژی های جدید برای تولید ثروت نداریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز