خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

سامانه جامع تعاون و مرکز تعاون استان قزوین راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۴۸

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در آینده نزدیک با همکاری نخبگان دانشگاهی و تعاونی‌ها سامانه جامع تعاون و مرکز تعاون استان راه اندازی می‌شود و با تحقق این امر قزوین جزء 11 استان برتر قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جلیل حسینی در مراسم هفته تعاون که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: در سال جاری برای تعیین تعاونی‌های برتر استان از سامانه الکترونیکی انتخاب تعاونی‌های برتر استفاده شد و اسناد مورد نیاز طبق معیارهای تعیین شده در این سامانه بارگذاری شده و پس از داروی الکترونیکی هفت تعاونی برتر استان مشخص شدند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در هفته تعاون سال جاری سه پروژه به صورت مجازی افتتاح می‌شوند.

وی عنوان کرد: در تعاونی‌های استان 18 هزار و 300 واحد مسکن مهر ایجاد شده بود که تعدادی از آن‌ها دارای مشکل بودند و با کاهش تعاونی‌های مشکل دار به 48 عدد و تحویل واحدها جزء 5 استان برتر خواهیم بود.

این مسئول افزود: همچنین در سال گذشته برنامه‌های ابلاغی وزارتخانه در زمینه تعاون به طور کامل و 100 درصدی محقق شد.

 وی بیان کرد: در آینده نزدیک با همکاری نخبگان دانشگاهی و تعاونی‌ها سامانه جامع تعاون و مرکز تعاون استان راه اندازی می‌شود و با تحقق این امر قزوین جزء 11 استان برتر قرار خواهد گرفت.

حسینی گفت: برای ساماندهی تعاونی‌های راکد استان که 2 هزار و 476 مورد بود کمیته شناسایی و ساماندهی تعاونی‌ها شکل گرفته و با جذب اعتبار وضعیت این تعاونی‌ها تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز