خبرگزاری کار ایران

آغاز پویش ملی" به رنگ مدرسه" در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۷۹۲

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: پویش ملی" به رنگ مدرسه" هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد رنجبر با اعلام این خبر افزود: این پویش با عنوان «نقاشی بکشید، جایزه بگیرید»، ویژه دانش آموزان ۶ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود. دانش آموزان عزیز می توانند نقاشی های خود را با موضوع "مدرسه دوست داشتنی من" در سایت آجر به آجر   www.ajorBajor.ir  بارگذاری و از جوایز متنوع بهره مند شوند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت:  این پویش ملی از دوشنبه ۱۵ شهریورماه هم‎‎زمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی آغاز و تا آبان‌ماه ادامه دارد و هرهفته جوایزی به برندگان اهدا می شود.

رنجبر افزود: پویش به رنگ مدرسه، سه هدف «ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها»، «افزایش آگاهی مردم» و «استفاده از ظرفیت کودکان برای استفاده از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی» را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پویش‌ها یکی از ابزارها در اجرای طرح «آجر به آجر» است، یادآور شد: در پویش‌های قبلی این طور بود که افراد با اهدای مبلغی به مدرسه سازی و مشارکت در پویش، پوستر خود را با عکس دلخواه‌شان از سایت دریافت می‌کردند، اما جنس پویش «به رنگ مدرسه»، نسبت به پویش‌های پیشین اندکی متفاوت است، دانش‌آموزان نقاشی می‌کشند و عکس نقاشی‌ها را می‌فرستند و هرهفته در قرعه کشی جوایز شرکت داده می شوند.

رنجبر تصریح کرد: "شرکت میهن" به عنوان حامی پویش، علاوه بر تامین جوایز مسابقه، به ازای هر نقاشی نیز، هزینه یک آجر را  به مدرسه سازی اهدا خواهد کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی یادآور شد: خراسان رضوی با حدود چهار هزار خیر مدرسه ساز بعنوان اولین مجمع کشور، درسال ۷۷ تشکیل و تاکنون حدود پنجهزار مدرسه با ۲۳هزار کلاس با مشارکت خیرین در استان احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز