خبرگزاری کار ایران

در پی پخش مواد اسیدی؛

مصدومیت ۲۰ نفر در کارگاهی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۷۸۹

در پی پخش مواد اسیدی در ساختمان چهار طبقه در تبریز، ۲۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، آتش پادعلیرضا زبردست، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در این باره گفت: عصر دیروز در اثر ترکیب مواد شیمیایی و متصاعد شدن بخارات گاز سمی در بین طبقات ساختمان چهار طبقه، ۲۰ شهروند مسموم با تلاش آتش نشانان از مرگ نجات یافتند.

وی افزود: در اثر وقوع این حادثه ۲۰ نفر از شهروندان دچار مسمومیت و تنگی نفس شده بودند که با اطلاع رسانی به موقع به آتش نشانی و واکنش سریع آتش نشانان همه ساکنین مسموم نجات یافتند.

وی ادامه داد: به دلیل غلظت گاز سمی، امکان ورود به داخل ساختمان و تخلیه گاز وجود نداشت و آتش نشانان با بهره گیری از دو دستگاه نردبان تلسکوپی آتش نشانی ساکنین را به بیرون منتقل کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افرود: همه افراد مسموم جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت و عملیات امدادی پایان یافت.

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس  عازم محل این حادثه شدند.

وی افزود: ۱۰ مصدوم به بیمارستان‌های سینا و امام رضا (ع) انتقال یافته و ۱۰ مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز