خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می‌دهد؛

روایت تلخ زندگی دانش آموز تیزهوش فومنی در گیلان +عکس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۷۷۱

خانواده دانش‌آموز تیزهوش مدرسه نمونه دولتی یکی از روستاهای فومن در گیلان به دلیل نداشتن هیچ سرپناهی مجبور به زندگی در زیر چادری شده‌اند که هلال احمر به آنان اهداء کرده است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از فومن، محمدرضا از دانش آموزان تیرهوش مدرسه نمونه دولتی گشت و ساکن روستای امام زاده تقی است. پدرش مدتی است از بیماری روحی رنج می‌برد،چندی پیش به دلیل نداشتن منزل برای سکونت وسایل اندک زندگی شان را جلوی مدرسه بدون استفاده این روستا برد تا شاید بتواند چند صباحی را در این مدرسه بگذرانند اما این خانواده درمانده را به داخل راه ندادند.

پدر محمدرضا هم به دلیل فشارهای شدید روحی و روانی تمام وسایل زندگی شان را جلوی چشم همسر و پسرش به آتش کشید. بعد از این  اتفاق نیز او  را به بیمارستان شفا رشت برای بستری منتقل کردند.

محمدرضا و مادرش از همه جا درمانده مجبور به زندگی در زیر چادری شدند که هلال احمر به آنان اهداء کرد. در حال حاضر مدتی است این دانش آموز تیزهوش و مادرش بدون حضور پدر در زیر چادری زندگی می کنند که آب، برق وگاز ندارند. حتی از داشتن  امکانات اولیه زندگی مانند حمام و سرویس بهداشتی محرومند.

انتظار می‌رود مسئولان استان گیلان فکری به حال خانواده‌هایی مانند محمد رضا کنند تا قبل از شروع  بارندگی‌های گیلان و فصل سرما این افراد نیز سرپناهی برای زندگی داشته باشند. مسئولان سازمان‌های حمایتی کشور مانند کمیته امداد و سازمان  بهزیستی هم با همکاری استانداری و دادستانی گیلان مشکل دریافت مجوز ساخت یک واحد مسکونی برای زمین این خانواده محروم را مرتفع کنند تا خیرین و دستگاه های حمایتی در اسرع وقت نسبت به ساخت یک واحد مسکونی برای این خانواده مستضعف اقدام کنند.

روستای امام زاده تقی از توابع دهستان گشت بخش مرکزی شهرستان فومن از استان گیلان است.

روایت تلخ  زندگی دانش آموز تیزهوش فومنی در گیلان +عکس

روایت تلخ  زندگی دانش آموز تیزهوش فومنی در گیلان +عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز