خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون کارگران بزودی در اردبیل / 8 هزار کارگر در شهرک‌های صنعتی واکسینه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۵۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: واکسیناسیون کارگران واحدهای تولیدی با هدف صیانت از سلامت نیروهای کار، به زودی در شهرک‌های صنعتی استان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی از آغاز واکسیناسیون کارگران واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی اردبیل خبر داد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان های اردبیل و نمین، واکسیناسیون شاغلین واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک و شماره دو اردبیل در چند روز آینده آغاز می شود.

وی ادامه داد: مجموع شاغلین این دو شهرک بیش از 8 هزار نفر است که برای سهولت در امر تزریق واکسن، تعداد بیش از 10 پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار در این دو شهرک آماده سازی و در نظر گرفته شده است. 

اهلی افزود: تلاش شد تا واحدهایی که دارای اشتغال بالایی هستند انجام واکسیناسیون در همان محل انجام شود و برای واکسینه کردن سایر واحدها، چند اکیپ سیار و همچنین مرکز واکسیناسیون اصلی در دفاتر شرکت‌های خدماتی این دو شهرک در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با مساعدت استاندار اردبیل، مقرر شد تا در انجام واکسیناسیون، کلیه شاغلین بالای 18 سال تحت پوشش واکسن قرار گیرند که با اجرای آن شاهد ارتقای ایمنی کارگران در برابر ویروس منحوس کرونا خواهیم بود.

اهلی اذعان کرد: البته برنامه ریزی ها برای واکسیناسیون سایر شهرک‌های صنعتی استان نیز انجام شده که در اسرع وقت نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان و مسئولان شبکه بهداشت و درمان و تمامی عوامل دخیل در امر واکسیناسیون، از تمام واحدهای صنعتی دعوت کرد تا با مشارکت در این امر مهم، آسیب های وارده در بخش کارگری را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز