خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد:

سازمان همیاری باید پروژه های بزرگی همچون راهسازی را متقبل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۵۶۰

استاندار خراسان جنوبی گفت: سازمان همیاری می بایست خود را تقویت کند تا بتواند پروژه های بزرگی همچون راه سازی را متقبل شود.

به گزارش ایلنا، حمید ملانوری با بیان این مطلب در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها عضو سازمان هستند، زمینه فعالیت و پویایی برای این مجموعه فراهم است.

وی با اشاره به اینکه ورود سازمان همیاری به پروژه‌های عمرانی خوب است، تأکید کرد: سازمان همیاری می بایست خود را تقویت کند تا بتواند پروژه های بزرگی همچون راه سازی را متقبل شود.

به گفته وی؛ با توجه به تعدد پروژه های عمرانی در سطح استان و تبدیل شدن خراسان‌ جنوبی به یک کارگاه عمرانی، فرصت برای فعالیت سازمان همیاری فراهم است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: سازمان همیاری تاکنون در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کرده که با عنایت به سودآوری هایی که به همراه داشته، مطلوب است.

ملانوری گفت: انتظاری که از سازمان همیاری می رود، این است که در قبال این سرمایه گذاری ها، اشتغال‌زایی کند و تحرک ایجاد کند.

وی در ادامه به حوزه اختیارات و وظایف شهرداران اشاره کرد و گفت: شهردار باید مطالبه گر باشد و بتواند حق و حقوق شهر و شهروندان را استیفا کند.

به گفته وی؛ لازمه این کار، تسلط شهرداران به قانون است که سازمان همیاری می تواند در این زمینه اقدامات مؤثری انجام دهد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در ادامه به تشریح عملکرد این مجموعه از ابتدای سال پرداخت و گفت: فعالیت های سازمان در دو بخش عمرانی و بازرگانی، رشد قابل توجهی به نسبت سال گذشته داشته است.

قلی زاده اظهار داشت: سازمان همیاری از ابتدای سال تاکنون ۲۲ میلیارد تومان در پروژه های عمرانی استان هزینه کرده است.

وی تأکید کرد: مجموع درآمدهای سازمان به ویژه در حوزه بازرگانی در خود استان هزینه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز