خبرگزاری کار ایران

اجرای واکسیناسیون پرسنل شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۵۲۱

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از اجرای واکسیناسیون پرسنل شهرداری این شهرستان توسط مدیریت ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید جورکش گفت: با توجه پیگیری های سرپرست شهرداری شیراز و مجموعه اداره کل سرمایه انسانی در راستای حفاظت از نیروی انسانی شاغل در مشاغل حساس، همزمان با آغاز فرایند واکسیناسیون مشاغل حساس، شهرداری شیراز نیز اقدام به تزریق واکسن برای گروه های پرخطر همچون پرسنل حوزه پسماند، خدمات شهری، اتش نشانان، شاغلین حوزه حمل و نقل عمومی و ... کرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیز واکسیناسیون کارمندان سایر مجموعه ها همچون معاونت ها و مناطق یازده‌گانه و سازمان هایی که با تجمع ارباب رجوع در قسمت های اداری و اجرایی مواجه هستند، در دستور کار قرار گرفته است و در  فاز  اول به بیش از ۶ هزار نفر طی اولویت بندی واکسن کرونا تزریق می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه پرسنل مجموعه شهرداری ارتباط بسیاری با ارباب رجوع دارند و از سوی دیگر نیز حوزه های اجرایی این مجموعه در سطح شهر اقدام به خدمات رسانی می کنند، انجام واکسیناسیون می تواند به سلامت جسمی آنها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کمک شایانی کند.

جورکش افزود: در این راستا کارمندان مجموعه شهرداری شیراز طبق برنامه زمان بندی شده به مرکز شهید زهتاب زاده واقع در میدان شهید شیرودی جهت تزریق نوبت اول واکسن مراجعه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز