خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تا کنون؛

6 پرونده تخلف مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین به کمیسیون ماده ۲۴ ارجاع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۴۴۲

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال تا کنون با انجام بازدید از مجمتع‌های خدماتی و رفاهی استان ۶ پرونده تخلف مجتمع‌ها جهت بررسی بیشتر به کمیسیون ماده ۲۴ طرح جامع موافقت اصولی ارجاع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، حسین طراوتی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون توسط کمیته ویژه نظارت بر مجمتع‌ها بیش از ۱۰۰ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان صورت گرفته است. 

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: این بازدیدها توسط کمیته‌های ویژه نظارت استانی و شهرستانی انجام شده که با حضور نمایندگانی از چند دستگاه دیگر رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی و سایر موارد را به طور مداوم مورد نظارت و کنترل قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: با انجام این بازدیدها ۶ پرونده تخلف مجتمع‌ها جهت بررسی بیشتر به کمیسیون ماده ۲۴ طرح جامع موافقت اصولی ارجاع شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ واحد مجتمع خدمات رفاهی فعال در سطح استان فعالیت داشته و عملیات ساخت ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز جهت بهره برداری ادامه دارد.

طراوتی بیان کرد: ساخت ۱۱ واحد از این مجتمع‌ها که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا پایان سال جاری پایان می‌یابد و با بهره برداری از آن‌ها ۶۰ درصد به ظرفیت خدمات رسانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی اضافه خواهد شد.

وی گفت: در کنار مجتمع،های در حال فعالیت و در حال ساخت ۱۷ مجتمع نیز در حال اخذ استعلام جهت احداث هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز