خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

نظام اداری کارآمد موجب تقویت بخش خصوصی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۳۶

استاندار گلستان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سطح استان گفت: اقدامات دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیر است و جشنواره شهید رجایی فرصتی ارزشمند برای پاسداشت فعالیت های کارمندان دستگاه ها است.

به گزارش ایلنای گلستان، هادی حق شناس در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان با شعار توسعه دولت الکترونیک و ارتقای فرهنگ سازمانی با هدف افزایش شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و تمام شهدای دولت تصریح کرد: بدون تفکیک دولت ها، دستاوردهای نظام در طول 43 سال گذشته که برآمده از تلاش تک تک کارمندان بوده، شایسته قدردانی است.

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت های قابل توجهی در کشور صورت گرفته و بی تردید بخش قابل توجهی از رشد بهره وری در دستان کارمندان دستگاه‌ها است.

استاندار گلستان یادآور شد: دولت ها وظیفه تامین امنیت کشورها را برعهده دارند و در بسیاری از کشورها بخش خصوصی حتی در زمینه ایجاد زیرساخت ها نیز مشارکت می کنند و مداخلات بخش دولتی به حداقل رسیده است.

حق شناس خاطر نشان کرد: توسعه دولت الکترونیک نه تنها منابع مردم را به همراه دارد بلکه زمینه کاهش ترافیک و سلامت کارمندان را به همراه دارد.

وی ادامه داد: نظام اداری کارآمد موجب تقویت بخش خصوصی می شود و البته ارتقا بهره وری منافع مردم را به همراه دارد و باید دستگاه های اجرایی استان اهتمام ویژه ای بر اجرای دولت الکترونیک در حوزه خود داشته باشند.

استاندار گلستان راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را علی رغم مدت کوتاه فعالیت، خلوص نیت در اقدام و برخورد با مردم دانست و افزود: بی تردید تاسی به این عزیزان و فعالیت صادقانه و خالصانه زمینه ارتقا بهره وری در دستگاه ها را افزایش می دهد.

همچنین در ابتدای این جشنواره رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد: عملکرد 55 دستگاه در سال 1399 مورد ارزیابی در دو بُعد شاخص های عمومی و اختصاصی قرار گرفت.

قدرت الله عابدی یادآور شد: در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ادارات هواشناسی، استاندارد و امور اقتصاد و دارایی رتبه های برتر را کسب کردند و در شاخص های عمومی ثبت احوال و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین در شاخص های در 5 گروه دستگاه های فنی و حرفه ای، اداره کل مالیاتی، نوسازی مدارس، بیمه سلامت و منابع طبیعی رتبه های برتر را کسب کردند و درعین حال ادارات کل دامپزشکی و راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان دستگاه های خدمات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز