خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

راه اندازی دو مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون کرونا در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۲۰۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: به منظور تسریع در روند واکسیناسیون شهروندان دو مرکز واکسیناسیون در ارومیه به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد.

جواد آقا زاده در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه اولویت ما واکسیناسیون مشاغل پرخطر در استان است، گفت: در صورت تامین واکسن، واکسیناسیون برخی دیگر از مشاغل سخت در دستور کار خواهد بود.

وی تصریح کرد: تاکنون به  ۷۰۰ هزار نفر در استان دوز اول واکسن کرونا و۲۰۰ هزار نفر نیز دوز دوم  این واکسن را دریافت کرده‌اند.

آقازاده افزود: استان آمادگی دارد تا روزانه ۵۰ هزار دُز واکسن تزریق کند و در صورت تامین واکسن این تعداد افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای سرعت‌بخشی به روند واکسیناسیون و آسایش مردم از سوی دولت، گفت: ۲ مرکز واکسیناسیون کرونا در ارومیه به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین بر مصرف داروهای مرتبط با بیماری کرونا در داخل بیمارستان تاکید و افزود: داروهایی که همشهریان از بازار سیاه تهیه می‌کنند  به صورت قاچاق وارد کشور شده به احتمال زیاد تقلبی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز