خبرگزاری کار ایران

صیادان سیریک پیشرو در حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۸۸

مدیر کل شیلات هرمزگان استقبال صیادان شهرستان سیریک، در حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان و توسعه زیستگاه‌های مصنوعی را نشان از آگاهی صیادان این شهرستان در اهمیت حفظ ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی خواند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرسول دریایی با بیان اینکه خدمت به جامعه صیادی و جلب رضایت حداکثری این قشر زحمت کش همواره از اولیت‌های شیلات هرمزگان است اظهار کرد: بی شک حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان از طریق رهاسازی آبزیان و ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی در کنار کاهش صید غیر مجاز نقش مهمی در بازسازی ذخایر آبزیان دارد. 

وی حضور و استقبال صیادان شهرستان سیریک به صورت داوطلبانه و مشارکت محور در حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان و توسعه زیستگاه‌های مصنوعی را نشان از آگاهی و پیشرویی صیادان این شهرستان در اهمیت حفظ ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی و امانتی برای نسل آینده خواند. 

دریایی تصریح کرد: امید است شهرستان سیریک و حرکت پیشگامانه صیادان این شهرستان در بازسازی ذخایر و ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی به عنوان الگو در دیگر شهرستان‌های هرمزگان نیز ادامه پیدا کند. 

مدیر کل شیلات هرمزگان ورود صیادان به بازسازی و حفظ ذخایر آبزیان در سراسر استان را یک ضرورت خواند و گفت: بی شک لازمه صید و صیادی پایدار و اصولی و همچنین حفظ ذخایر آبزیان برای نسل آینده نیازمند به مشارکت جامعه صیادی و نگاه ویژه ملی و مسئولانه به این مهم است. 

وی با بیان اینکه صیادان شهرستان سیریک در اقدامی مشارکتی و داوطلبانه سعی بر توسعه و ایجاد زیستگاه مصنوعی در صیدگاه های منطقه خود جهت حفظ و بازسازی ذخائر آبزیان دارند خاطر نشان کرد: پس از طرح در کمیته مدیریت صید استان، موارد با حضور پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و اتحادیه صیادان مورد برسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز