خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان خبرداد:

نجات ۵ گمشده در مناطق کوهستانی قلعه رودخان توسط هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۸۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از نجات ۵ گمشده در مناطق کوهستانی قلعه رودخان توسط هلال احمر گیلان خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش غلامی گفت: در گزارش مردمی مبنی بر گم شدن ۵ نفر مرد جوان در محور فومن به قلعه رودخان، منطقه فوشه، ییلاق دایلاسر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از یک تیم امدادی از پایگاه ماکلوان و یک تیم از شعبه فومن با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

غلامی با اشاره به نجات پنج فرد مورد نظر گم شده افزود: پس از چندین ساعت عملیات جستجو، ۵ فرد مورد نظر توسط نیروی های امدادی هلال احمر پیدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشته است، اظهار داشت: پس از توزیع ۲۴ قرص نان، ۱۲ بطری آب معدنی و کنسروجات بین افراد مذکور، هر ۵ نفر به محل امن منتقل شدند.

سیاوش غلامی در انتها افزود: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز