خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده باران در برخی از مناطق کشور طی روزهای آینده/وزش باد در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۴۳

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش‌های پراکنده خواهند داشت. در سه روز آینده برای بعدازظهر‌ها و شب‌ها شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس رگبار پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید را خواهند داشت.

وی ادامه داد: از فردا سه شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش‌ها در مناطق ساحلی تقویت می‌شود. تا روز جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و دامنه‌های شمالی البرز، شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی کاهش دما، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید اتفاق خواهد افتاد. طی این مدت دریای خزر هم مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: شدت بارش‌ها در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در گیلان و مازندران خواهد بود. امروز در بخش‌هایی از جنوب سمنان، جنوب تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، ایلام و خوزستان در ساعت‌های بعدازظهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که در بعضی نقاط خیزش گرد و خاک را به دنبال دارد. همینطور امروز در نوار شرقی کشورمان به ویژه برای شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد. از فردا سه شنبه تا جمعه شمال شرق و شرق کشور با وزش باد‌های شدید همراه خواهد بود. از چهارشنبه تا جمعه جنوب شرق و جنوب غرب کشور باد‌های شدید را خواهند داشت.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم بعدازظهر امروز شاهد وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای تهران هم سی و شش درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز