خبرگزاری کار ایران

شهردار شهرکرد انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۲۷

اعضای ششمین دوره شورای شهرکرد محمدتقی جاپَلَقی را به عنوان شهردار جدید مرکز چهارمحال و بختیاری انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای این شورا در نشست خود، محمدتقی جاپَلَقی را با اکثریت مطلق آراء به‌عنوان شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری انتخاب کردند.

محمدرضا بیاتی افزود: اعضای شورای اسلامی شهرکرد برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت مرکز استان از نظرات، پیشنهاد‌ها و دیدگاه‌های علمی و کارشناسی تمامی متخصصان بهره‌گیری می‌کنند.

وی گفت: حرکت برنامه‌محور، رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات، جذب بیشتر اعتبارات دولتی، شفافیت در عمل، گفتار و رفتار، هوشمند کردن خدمات، توجه به مبلمان شهری، چابک‌سازی سامانه اداری، برگزاری دوره‌های آموزشی، روزآمد کردن مجموعه اداری شهرداری، ارائه راهکاری برای اجرای طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو، تکمیل کمربندی، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاح هندسی گره‌های ترافیکی، ایجاد پردیس‌ها و بوستان‌های محله‌ای و جلب مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین برنامه‌های ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد به‌شمار می‌رود.

شهردار جدید شهرکرد پیش از این به‌عنوان شهردار در شهر‌های شمشک و نسیم‌شهر و همچنین مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری تهران مشغول به خدمت بوده است.

محمدتقی جاپَلَقی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته شهرسازی است.

پیش از این بهادر عبدالغنی به‌عنوان شهردار و مدتی به‌عنوان سرپرست شهرداری شهرکرد فعالیت داشت.

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز