خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان:

وزارت کشور در صدور حکم شهردار اصفهان سرعت عمل داشته باشد/ مشکل فرونشست در اصفهان جدی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۵۶

رئیس شورای شهر گفت: انتظار داریم وزارت کشور در صدور حکم شهردار اصفهان سرعت عمل داشته باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی امروز (یکشنبه 14 شهریورماه) در هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار داشت: چهارم شهریور شهردار اصفهان انتخاب شد و ششم شهریور مدارک وی به استانداری اصفهان و استاندار نیز این مدارک را به وزارت کشور ارسال کردند.

وی تاکید کرد: از وزارت کشور انتظار می رود در صدور حکم شهردار اصفهان سرعت عمل داشته باشند، چرا که تاکنون 30 روز از خدمت این شورا گذشته است و حضور شهردار می‌تواند موجب افزایش بهره وری شهر شود.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه در هفته تعاون قرار داریم، اظهار کرد: تعاون به عنوان یکی از سه بخش مهم اقتصاد کشور مطرح است که متاسفانه به دلایل مختلف رشد کافی نداشته است و امیدواریم در سایه سایر بخش ها این بخش هم بتواند در کشور شکوفا شود.

وی افزود: تعاون در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و مشارکت مردم که از شعارهای اعضای شورای ششم هم هست، می تواند بروز و ظهور داشته باشد، امیدواریم با توجه به تعاون و در سایه همکاری، همدلی و مشارکت در راستای اعتلای برنامه های شهر و شهرداری گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشار به مدال نقره علیرضا مختاری ورزشکار اصفهانی پارالمپیک، ادامه داد: امسال شاهد درخشش ورزشکاران در پارالمپیک بودیم و این عزیزان توانستند به خوبی بدرخشند و در مجموع 24 مدال رنگارنگ که 12 مدال طلا 11 نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

نور صالحی با بیان اینکه برای همه ورزشکاران کشور آرزوی توفیق داریم، گفت: توسعه ورزش همگانی امیدواریم بیش از پیش مورد توجه باشد و با همکاری میان شهرداری و سایر بخش های خصوص ورزش همگانی را در شهر اصفهان توسعه دهند.

وی تاکید کرد: پدیده فرونشست زمین در اصفهان بحث داغ فضای مجازی است، متاسفانه خشکسالی های اخیر و روند افزایش مصرف آب‌های زیرزمینی طی سال‌های گذشته و تغذیه نشدن چاه‌ها به دلیل جاری نبودن زاینده رود و همچنین ادامه یافتن برداشت از آب‌های تجدید ناپذیر باعث مشکل جدی فرونشست در اصفهان شده است.

نورصالحی یادآور شد: رئیس سازمان زمین شناسی اصفهان نیز طی جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر گزارش نسبتا هشدار دهنده ای نسبت به این موضوع ارائه دادند که این اتفاقات توجه بیش از پیش مسئولان کشوری و استانی را در خصوص موضوع آب و تأمین منابع آب برای اصفهان می‌طلبد.

رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: در تابستان جاری اتفاقاتی در کلانشهر اصفهان رخ داد که اگر در جای دیگری رخ می داد توجهات به آن جلب می شد؛ تامین آب شرب کلانشهر اصفهان در بخش‌هایی به شکل تانکر تأمین شد و این موضوع زحمت هایی را برای مردم اصفهان در پی داشت.

وی اضافه کرد: از شرکت آب و فاضلاب درخواست داریم که در پایان تابستان گزارشی از وضعیت آب شرب شهر اصفهان و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گزارشی از وضعیت منابع آبی فضای سبز ارائه کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز