خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد مسکن استان:

اختصاص ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۲۱

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان، گفت: در طول یک سال گذشته، ۸۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی در سطح استان پراخت شده است.

به گزار ش ایلنا از زنجان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد واجدان شرایطی که پذیرش می شوند زیر پوشش قرار گیرند تا با استفاده از حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) برای تکمیل واحدهای مسکن روستایی خود اقدام کنند.

خواجه ای تصریح کرد: هزار و 337 متقاضی که با استفاده از تسهیلات بهسازی نسبت به نوسازی منازل اقدام کردند و به دلیل شرایط مالی موفق به اتمام آن نشده‌اند، شناسایی شدند  و از تسهیلات بلاعوض استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت تکمیل 324 واحد مسکونی نیمه تمام روستایی خبر داد و یادآور شد: جهت تکمیل این واحدهای مسکونی  تسهیلاتی بالغ بر 45 میلیارد ریال ارائه شده است.

خواجه ای، یادآورشد: در طول یک سال گذشته 2 هزار واحد مسکن محرومین  در سطح استان از سوی این نهاد و  با همکاری بانک های عامل و اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان احداث و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی از اعطای تسهیلات  طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی با کارمزد 5 درصد  تا سقف  100 میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و و شهرهای زیر 25000 نفر خبر داد و گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبارسال 1400 در استان زنجان به تعداد 2725 واحد ابلاغ شده  که از این تعداد 2244 واحد  معادل 82 درصد  نسبت به سهمیه ابلاغی معرفی به بانک  و تعداد 455  فقره انعقاد قرارداد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز