خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

وجود 1503 مسکن مهر افتتاح نشده وبی متقاضی در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۰۲

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان گفت: از تعداد کل واحدهای پروژه مسکن مهر در استان تاکنون بالغ بر هزار و ۵۰۳ واحد به علت فاقد متقاضی بودن تاکنون افتتاح نشده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید صالحی امیر در باره وضعیت اجرای طرح مسکن مهر در استان همدان گفت: تعداد هفت هزار و ۴۵۰ واحد از پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان همدان توسط بنیاد مسکن اجرا و مدیریت شده که از این تعداد پنج هزار و ۹۴۷ واحد تاکنون افتتاح شده است.

وی ادامه داد: از تعداد کل واحدهای پروژه مسکن مهر در استان همدان نیز تاکنون بالغ بر هزار و ۵۰۳ واحد به علت فاقد متقاضی بودن تاکنون افتتاح نشده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان یادآور شد: در خصوص فاقد متقاضی بودن پروژه طی مکاتبات متعدد و همچنین درج در جراید کثیرالانتشار موارد به سازمان ها و ارگان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و همچنین ارتش و بنیاد شهید غیره اطلاع رسانی شده که علی رغم اطلاع رسانی انجام شده همچنان این واحدها فاقد متقاضی هستند.

صالحی امیر یادآور شد: مقرر شده که براساس بخشنامه های موجود و مصوبات شورای مسکن استان همدان نسبت به تعیین تکلیف این پروژه ها اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز