خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان در دیدار با اعضای شورای شهر رشت:

نجابت مردم گیلان نباید باعث سوءاستفاده مدیران و تضییع حقوق مردم شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۶۴

رئیس کل دادگستری استان گیلان عدم مطالبه‌گری مردم استان گیلان از مسئولان را یکی از عوامل‌عدم پیشرفت استان عنوان کرد و اظهار داشت: نجابت و صبوری مردم گیلان نباید موجب سوء استفاده، اهمال مدیران، تضییع حقوق مردم و ظلم به آنان شود.

به گزارش ایلنا از رشت،حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان برخی از علل پیشرفت و عقب ماندگی جوامع بر لزوم بهره گیری از نظریات صاحب نظران و کارشناسان تصریح کرده و استفاده از نوابغ و شخصیت‌های علمی و اثرگذار را در توسعه و پیشرفت جامعه ضروری عنوان کرد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: تفرقه و چند دستگی بین مدیران استانی موجب می‌شود تصمیمات کلان در خصوص طرح‌های مختلف به صورت فردی اجرا شده و در نتیجه عقب ماندگی و ویرانی شهر‌ها را به دنبال داشته باشد.

وی با توصیه بر نقد منصفانه از عملکرد مدیران گذشته اظهار داشت: اعضای شورا امین و منتخب مردم هستند و باید در اتخاذ مصوبات شورا وحدت فکری و همدلی داشته باشند.

این مقام ارشد قضایی با تاکید بر افزایش منابع درآمدی شهردای‌ها اذعان داشت: شهردای نباید تمام بودجه خود را از عوارض و کمیسیون ماده ۱۰۰ تامین نماید بلکه بایستی با اقدامات درست و بدیع و سرلوحه قراردادن عملکرد استان‌های موفق، منابع مالی خود را در جهت ایجاد رفاه و پیشرفت شهر افزایش دهند.

وی دومین عامل عقب ماندگی جوامع را عدم استقرار عدالت در آن دانست و افزود: اگر مردم رفتارهای عادلانه مسئولان را ببینند خود نیز در مناسبات اجتماعی به عدالت و مدارا رفتار می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز