خبرگزاری کار ایران

طی پنج ماه ابتدایی سال جاری؛

۱۱ تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های کوهین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۵۷

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین از شناسایی ۱۱ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های حوزه استحفاظی این بخش در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اسماعیل جعفری گفت: ۵۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع تسطیح و ریگلاژ شانه راه‌ها، به کارگیری ۱۳۲ تن آسفالت جهت روکش و لکه‌گیری راه‌ها، تنقیه و پاکسازی ۲۱ دهنه پل و آب‌رو، تسطیح و تیغه زنی ۳۸۸ کیلومتر از راه‌های خاکی، ۴ هزار و ۷۰۰ متر مکعب ریزش برداری و ۸۵۰ متر مکعب اصلاح شیب شیروانی از جمله اقدامات انجام شده توسط این اداره در پنج ماهه نخست امسال بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین ادامه داد: در این مدت ۱۱ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های حوزه استحفاظی این بخش شناسایی شد.

وی از انجام ۸۹ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد و افزود: در این گشت‌ها که توسط کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با همکاری پلیس راه انجام می‌شوند مواردی چون صورت وضعیت حمل و نقل کالا و مسافر، بارنامه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کنترل می‌شوند.

جعفری مسافت طی شده گشت‌های راهداری و ترابری را ۷۹ هزار و ۲۲۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: امیدواریم با مدیریت هرچه بهتر ناوگان و حفظ این روند، کیفیت خدمت‌رسانی به هموطنان در طول راه‌های استحفاظی همچون گذشته افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز