خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

حل مشکل بحران آب راور ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۱۲

معاون شرکت آبفای استان کرمان گفت: حل مشکل بحران آب راور ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، مجتبی ابراهیم نژاد درجلسه پیگیری مشکلات و معضلات آب و فاضلاب شهرستان را‌ور گفت: برای مشکلات کم آبی روستا‌هایی که جمعیت بیشتری دارند در اولویت قرار می گیرند و لیست آنها به شکل مکتوب به استانداری اعلام می‌شود.

وی افزود: در نتیجه‌ این جلسه برای حل بحران آب راور مبلغ ۶ میلیارد تومان پیش بینی شده که با همت مسئولان زیربط باید بودجه‌ این کار اختصاص داده شود و به ترتیب اولویت پروژه‌های قابل اجرا مورد بازرسی و در صورت لزوم به زودی به وزیر نفت اعلام خواهد شد.

همچنین در این جلسه اسماعیلی رئیس اداره آب و فاضلاب راور گفت: در ۵۰ سال اخیر این کم آبی بی سابقه بوده و ما تمام تلاش خود را به کار بستیم تا با آبرسانی سیار (تانکر) در روز‌های تعطیل و غیرتعطیل، حفر چاه، مخزن بتنی دیگر کارها از این بحران عبور کنیم.

وی افزود: ۳۶روستا در راور دچار کم آبی هستند و ما روستا‌های با مسافت ۱۲۰ کیلومتر را با تانکر آبرسانی کردیم، و در بعضی روستا‌ها نظیر طاشک و بغیجان با صرفه جویی و ذخیره‌ یک روز در میان آب وضعیت را کنترل کردیم.

رئیس آبفای راور نیز در ادامه گفت: در روستا‌های فیض آباد، طرز ، گوهجهر ، بغیجان، طاشک، تیران، قطروئیه، با احیای قنات، حفر چاه و ایجاد مخازن بتنی در روستا‌های بخش کوهساران، شهرک‌های مسکونی دهوج و تقی آباد برای حل مشکل آب اقدام شده است.

مظفری بخشدار راور نیز در این نشست گفت: در صورت حل مشکل مخزن آب روستای شاهزاده محمد آب ۱۳روستای دیگر تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: در برخی روستاها مانند هجدک لوله کشی فرسوده بوده ونیاز به بازسازی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز