خبرگزاری کار ایران

نیرومند خبرداد؛

هزینه ۱۰۲ میلیاردی برای اجرای پروژه‌های صنعتی در هشترود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۸۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۲ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشترود هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، سیدمرتضی نیرومند اسکویی، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تکمیل کامل کانال سنگی سیلاب به طول ۳۰۰ متر و ارتفاع حدود ۳.۵ متر به صورت ۲ طرفه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است که هم اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: کف سازی کانال سیلاب به طول حدود ۲ کیلومتر با عرض ۲.۲ متر به صورت بتن مسلح با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت در حال اجرا بوده که این پروژه نیز از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم نهضت آسفالت در شهرک های صنعتی استان، گفت: خیابان سازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی پروفسور هشترودی در وسعت حدود ۱۲ هزار مترمربع با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

نیرومند اسکویی، ادامه داد: پروژه آسفالت ریزی و لکه گیری معابر ناحیه صنعتی فجر هشترود نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبار داخلی شرکت در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی بوده و بیش از ۵۳ هزار نفر در واحدهای تولیدی فعال این شهرک ها مشغول فعالیت هستند.

شهرستان هشترود با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۶۵ کیلومتری غرب میانه و ۱۰۰ کیلومتری شرق مراغه واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز