خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

۱۳ طرح تعاونی در هفته تعاون افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۳۲۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: به مناسبت هفته تعاون ۱۳ طرح تعاونی با اشتغالزایی ۶۲ نفر در گلستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنای گلستان، سعید مازندرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور رتبه چهارم را دارد و۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل روستایی به ۶ هزار طرح پرداخت شده است.

وی ادامه داد: درسالجاری ۵۳ تعاونی  باید راه اندازی شود و به تعاونی های بانوان به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

مازندرانی افزود: تعداد ۲هزار و ۴۵۳ تعاونی فعال در استان داریم که ۲۲هزار و۶۸۹  شاغل در تعاونی در گلستان داریم.

وی یادآور شد: ۱۳ طرح تعاونی با اعتبار بیش از ۸۸ میلیارد تومان  با ایجاد اشتغال ۶۲ نفر  در هفته تعاون افتتاح می شود که مراسم به صورت متمرکز در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته ۲۵۰  تعاونی غیر فعال در استان منحل کردیم و تا به امروز ۱۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به بیش از ۸ هزار طرح در استان پرداخت شده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان  خاطر نشان کرد: در هفته تعاون از ۱۸ تعاونی برتر استانی وملی، تورمجازی و نشست با تعاونگران برتر و.... از جمله برنامه های است که برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز