خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال استان عنوان کرد:

صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از ۸۳ درصد متقاضیان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۳۹

مدیر کل ثبت احوال استان قزوین گفت: تاکنون در قزوین برای ۸۲۳ هزار و ۶۲۴ نفر کارت هوشمند ملی صادر شده که این تعداد بالغ بر ۸۳ درصد از درخواست‌های ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی ثبت احوال، حسن صومی گفت: تاکنون ۹۸ درصد کارت‌های ملی هوشمند صادر شده در استان به متقاضیان تحویل داده شده است.

 مدیر کل ثبت احوال استان قزوین ادامه داد: علت تاخیر و طولانی شدن زمان صدور بخشی از کارت‌های هوشمند به مشکل در تامین بدنه کارت ملی در سطح کشور باز می‌گردد.

وی عنوان کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۰ آمار واجدان شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در استان قزوین یک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۹۵ نفر است که از این تعداد ۹۹۳ هزار و ۱۳۰ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: تاکنون برای ۸۲۳ هزار و ۶۲۴ نفر کارت هوشمند ملی صادر شده که این تعداد بالغ بر ۸۳ درصد از درخواست‌های ارائه شده است.

صومی گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند ملی، با شماره گیری #۶۰۹۰*۴* بر روی تلفن‌های همراه خود و بدون مراجعه به دفاتر مربوط با سازمان ثبت احوال در جریان روند صدور کارت ملی خود قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز