خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

نخستین مرکز جامع سلامت چهارمحال و بختیاری در بازفت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۹۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح نخستین مرکز جامع سلامت این استان در بازفت حبرداد.

به گزارش ایلنا، مجید شیرانی در آیین بهره برداری از این مرکز گفت: مرکز جامع سلامت درمان‌بستر بازفت دارای ۱۲ تخت بستری و این تعداد تخت برای بستری موقت چند ساعته بیماران پیش‌بینی شده است.

شیرانی افزود: سطح خدمات بهداشت و درمان به دورترین نقاط استان گسترش یافته، به طوری که در همه روستاها، مرکز جامع خدمات سلامت ایجاد شده است.

وی، اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از مرکز درمان‌بستر بازفت را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان اعتبار، ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه تأمین تجهیزات و ۶۰ میلیارد ریال هزینه ساخت این مرکز شده است.

شیرانی افزود: این مرکز دارای چهار بخش اداری، پزشکی، آزمایشگاهی و رادیولوژی است که می‌تواند خدمات قابل توجهی را به مردم این منطقه سخت‌گذر ارائه دهد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ هم گفت: امید است با تلاش مسئولان، شاخص‌های خدمات‌رسانی به مردم شهرستان به ویژه مردم مناطق سخت‌گذر ارتقاء یابد و خدمات مناسبی ارائه شود.

مرتضی زمانپور افزود: به رغم افتتاح طرح‌های بی‌شمار در سال‌های گذشته برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم شهرستان کوهرنگ، همچنان نارسایی و کمبود‌هایی وجود که برای رفع آن نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز