خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در زابل :

اولویت دولت سیزدهم تلاش برای حل مشکل آب سیستان و بلوچستان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۴۳

رئیس جمهور گفت: یکی از دغدغه‌های منطقه زابل موضوع آب است و تلاش اول برای رفع این مشکل است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام رئیسی بدو ورود به شمال سیستان و بلوچستان ، در  فرودگاه زابل در گفت و گو با خبرنگاران راجع به پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان گفت:یکی از دغدغه های مردم زابل مسئله آب است و قبل از سفر استان نشستی با هیأت دولت پیرامون این موضوع داشتیم.

وی گفت: سه راهکار برای این مسئله مطرح شد و قرار است وزیر نیرو با همکاری مسئولان محلی این موضوع را بررسی کنند.

وی گفت: درباره اتصال سیستان به راه آهن سراسری نیز تصمیماتی خواهیم گرفت.

وی گفت: برخی استان ها به دلیل مشکلات و محرومیت ها استاندار ویژه تعیین خواهیم کرد و این امر اختیارات بیشتری را  به این افراد برای خدمت به مردم خواهد داد. 

وی همچنین گفت: به رغم اینکه روزهای پرکاری را در استان می گذرانیم دولت با شتاب بیشتر پروژه های استان و مناطق محروم را پیگیری خواهد کرد.

رئیس جمهور سفر به استان ها را یکی از برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استانها با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، مدیران مناطق و بویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است که می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم بویژه فقرا و محرومین در استان ها فعال شود.

رئیس جمهور روز گذشته در بدو ورود به چابهار از اسکله صیادی کنارک بازدید و با صیادان و ماهیگیران این اسکله گفت‌وگو کرد.

وی در دومین سفر استانی خود به چابهار از مناطق حاشیه‌نشین شهرستان دیدن و با ساکنان این مناطق گفت وگو کرد.

وی پس از حضور در بین مردم حاشیه‌نشین این شهر، از طرح‌های هزار واحدی ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی نیز بازدید کرد و شب گذشته در جلسه شورای اداری استان در شهرستان چابهار حضور یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز