خبرگزاری کار ایران

با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد البرز؛

اجرای طرح گسترده کاریابی و اشتغال پایدار برای متقاضیان کسب و کار آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۹۷

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در البرز گفت: با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان، طرح گسترده کاریابی و اشتغال پایدار برای متقاضیان کسب و کار آغاز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ پاسدار مهران طیران در جمع خبرنگاران با اعلام اجرای طرح گسترده کاریابی و اشتغال پایدار، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی، طرح گسترده کاریابی و اشتغال پایدار برای متقاضیان کسب و کار مقیم در استان آغاز شد. 

سرهنگ طیران عنوان کرد: با اجرای طرح گسترده کاریابی و اشتغال پایدار به دو صورت به متقاضیان کار خدمات ارائه خواهد شد. در حالت اول برای متقاضیان کار در واحد‌های تولیدی یا خدماتی شرایط استخدام فراهم خواهد شد و در حالت دوم تسهیلات قرض الحسنه برای راه اندازی کسب و کار خُرد و خانگی از طریق بانک های عامل فراهم خواهد شد .

این مقام مسئول با عنوان اینکه برای زنان سرپرست خانواده  و معتادین ترک کرده خدمات ویژه ای دیده شده است، اضافه کرد: در این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و کاریابی در زمینه های آموزش و توانمند سازی، تسهیل در اخذ مجوز های کسب و کار، ارائه مشاوره های تخصصی و همچنین پشتیبانی از ایده و طرح های دانش بنیان اقدام خواهد شد. 

وی گفت: متقاضیان برای استفاده از خدمات ارائه شده در این طرح می توانند در اولین فرصت به بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز