خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج خبر داد؛

بازگشت 310 هکتار از اراضی کشاورزی به چرخه تولید/ با متخلفان برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۶۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: در راستای حفاظت از بستر تولید، 310 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت و منطقه 3 و 4 مهرشهر که دستخوش تغییر کاربری شده بود به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایلنا از البرز، اسماعیل صارمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفاظت از بستر تولید، 310 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت و منطقه 3 و 4 مهرشهر که دستخوش تغییر کاربری شده بود، آزاد سازی و به چرخه تولید بازگشت.

صارمی با عنوان اینکه آزادسازی این اراضی با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان کرج انجام شد، ادامه داد: این عملیات شامل تخریب 191 مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، محوطه سازی، دپوی مصالح و غیره بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی اولین گام در تولید محصولات کشاورزی، رفع وابستگی به واردات و نیز حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن آنها در چنگال سودجویان است و در قدم بعدی رفع موانع است که جهاد کشاورزی با حمایتهای مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایتهای مالی و تخصصی از بهره برداران خود پشتیبانی می‌کند.

 وی هشدار داد: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند به شدت برخورد می کنیم و از شهروندان کرجی درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، کارشناسان را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

 

انتهای پیام/
سید مهدی اولیایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز