خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین عنوان کرد:

افزایش ۱۶۰ هکتاری آماده سازی زمین‌های شهرک‌های صنعتی برای سرمایه گذاری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۲۵

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در حال حاضر ۲۳۰ هکتار از اراضی صنعتی استان برای استقرار صنایع آماده سازی شده که این میزان در مقایسه با سال‌های گذشته که ۷۰ هکتار بوده افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کاظم رضاقلیان با اشاره به آماده سازی ۲۳۰ هکتار از اراضی صنعتی استان برای استقرار صنایع گفت: با استقبال سرمایه گذاران برای حضور در استان این میزان در مقایسه با سال‌های گذشته که ۷۰ هکتار بوده افزایش قابل توجهی داشته است.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین عنوان کرد: شهرک‌های صنعتی خرمدشت تاکستان، کوهین قزوین و حکیمیه و ناحیه صنعتی شال در بوئین زهرا بیشترین میزان آماده سازی اراضی را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اقدامات انجام شده در آماده سازی اراضی صنعتی گفت: طراحی و زون بندی استقرار صنایع، تسطیح اراضی، ایجاد تاسیسات زیربنایی شامل شبکه آب، برق و گاز، آسفالت کشی خیابان‌ها و معابر و جدول گذاری، ایجاد شبکه روشنایی و فضای سبز در آماده سازی اراضی انجام می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین بیان کرد: با اقدامات و پشتیبانی‌های شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه‌های سرمایه گذاران کاهش پیدا می‌کند و علاوه بر آماده سازی زمین، مشوق‌های مالیاتی و تقسیط هزینه زمین نیز برای سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درنظر گرفته شده است.

رضا قلیان گفت: در حال حاضر سالانه ظرفیت آماده سازی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی مصوب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز