خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان میناب خبرداد:

دو خواهر 101 و 113 ساله مینابی کرونا را شکست دادند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۲۲

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از شکست کرونا توسط دو خواهر بالای 100 سال در میناب خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، یدالله رئیسی ماکیانی اظهار کرد: پس از مراجعه دو خانم مسن 113 و 101 ساله مبتلا به کرونا، این دو بیمار در سرویس زهرا معلمی متخصص بیماری های عفونی بستری و با تلاش های کادر درمان تحت مداوا قرار گرفتند.

معلمی با اشاره به اینکه در ابتدای پذیرش این دو خواهر با توجه به کهولت سن و کاهش سطح اکسیژن خون در شرایط مناسبی نبودند گفت: در بررسی وضعیت یکی از این دو خواهر، پس از انجام سی تی اسکن مشخص شد که 42 درصد درگیری ریه دارد، همچنین اکسیژن خون بیمار 85 درصد بود و احتمال افت سطح اکسیژن همچنان وجود داشت که پس از بستری و انجام مراقبت های پزشکی و پرستاری و دریافت داروهای مرتبط با کرونا و داروهای تقویتی و مکمل های درمانی شرایط عمومی بیمار رو به بهبودی و امیدوارکننده شد.

وی در ادامه افزود: هر دو خواهر پس از دریافت داروهای تقویتی در کنار داروهای موثر کرونا شرایط بهتری پیدا کردند و بعد از گذشت یک هفته از زمان بستری حال عمومی بیماران خوب ارزیابی شد.

متخصص بیمارایهای عفونی خاطرنشان کرد: این 2 خواهر که هردو اهل محله پاکوه بخش مرکزی میناب بودند با حال عمومی خوب و اکسیژن بالای 96 درصد پس از یک هفته بستری در بخش کووید 4 از بیمارستان ترخیص شدند. این بیماران یکی متولد 1287و دیگری متولد 1299 بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز