خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران:

داوری آثار ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی آغاز شد/ راه یابی ۲۵۰ خوشنویس به مرحله حضوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۱۷

مدیر اجرایی ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران از آغاز فرآیند داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران و راه یابی بیش از ۲۵۰ هنرمند به مرحله حضوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امیر ملاحسنی گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این دو سالانه ارسال شده است و هیئت داوران فرآیند داوری و ارزیابی این آثار را آغاز کرده‌اند.

مدیر اجرایی ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران عنوان کرد: در این مرحله در بخش نستعلیق استادان غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، امیر احمد فلسفی، علی اشرف صندوق آبادی، احمد پیله چی و میرحیدر موسوی آثار ارسالی را داوری خواهند کرد.

 وی افزود: در بخش شکسته نستعلیق استادان مجتبی ملک زاده، سید علی فخاری و علی آقاحسینی، در بخش خط ثلث و نسخ استادان احمد عبدالرضایی، محمد کاشانی آزاد، علی رضائیان، رضا بنی رضی و علی قربانی و در رشته نقاشیخط نیز استادان عین الدین صادق زاده، نصرالله افجه ای و علی شیرازی آثار را ارزیابی کردند.  

ملاحسنی بیان کرد: در این مرحله از بین کل آثار رسیده بیش از ۲۵۰ هنرمند به مرحله حضوری راه یافتند که در این مرحله هنرمندان در مرکز استان محل اقامت خود به تحریر حضوری آثار خود با نظارت انجمن خوشنویسان و ادارات کل ارشاد استان می‌پردازند و سپس آن را به دبیرخانه ارسال می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: پس از آن داوری نهایی آثار انجام و از معدل آثار ارسالی در مرحله اول و مرحله حضوری در مرحله دوم، نفرات برگزیده دوسالانه معرفی می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه خوشنویسی آثار برگزیده ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در صورت مهیا بودن شرایط کرونایی از ۲۱ مهر ماه همزمان با روز ملی خوشنویسی در قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز