خبرگزاری کار ایران

‍ مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوشهر در گفت و گو با ایلنا:

مردم بابت تهیه اکسیژ ن نگران نباشند/ تمامی اکسیژن بیمارستان‌های داخل و خارج استان را تأمین مى‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۱۳

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر گفت : یک مخزن اکسیژن ٣٠ تُنی از طرف شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به بیمارستان عسلویه اهدا خواهد شد و مردم استان از بابت تهیه اکسیژن نگران نباشند .

 غلامرضاجوکار ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در عسلویه پس از تشریح فعالیت پتروشیمی بوشهر ، به موضوع بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: کرونا به شدت جولان می‌دهد و در همین سایت بوشهر هم بعضاً به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی مشکلاتی ایجاد شده که امیدواریم همه مردم با رعایت پروتکل‌ها در ریشه کن کردن آن موفق عمل کنیم.

وی با بیان این موضوع که در بحث مسئولیت‌های اجتماعی اتفاق‌های مثبت و کارهای ارزشمند بسیار زیادی صورت گرفته خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تمام بیمارستان های شهرستان های جنوبی و استان بوشهر حتی کشوری از نعمت اکسیژن برخوردار هستند و  پتروشیمی بوشهر نیز به عنوان یکی از  تامین کنندگان اکسیژن تمام سعی و تلاش خود را در تامین آن می نماید، به طوری که این مورد به لطف خداوند تا ریشه کن شدن کرونا ادامه دار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر از ساخت مخزن اکسیژن ۳۰ تنی بیمارستان عسلویه به منظور رفع مشکلات اکسیژن بیماران کرونایی که گریبانگیر آن هستند ، توسط شورای راهبردی خبر داد و افزود : درآمد حاصل از صادرات با توجه اعمال تحریم ها  ، یکی از مشکلات و فعالیت‌های پر ریسک ، صنعت پتروشیمی کشور است که با توجه به این مشکلات و موانع، خوشبختانه به یاری خداوند متعال توانستیم در حال فعالیت و تولید باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز