خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۱۷۷ طرح خدمت رسانی به نیازمندان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۹۱

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۱۷۷ طرح خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال در هفته دولت در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرعلی حق گویان روز چهارشنبه در مراسم تحویل واحد مسکونی احداثی برای یکی از نیازمندان در روستای ارتش آباد در شهرستان آوج با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارایه می کند، افزود: این خدمات در طی سال و به طور مستمر وجود دارد که در مناسبت های مختلف شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح ها هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از این خدمات که تأثیر بسزایی در ارتقای کمی و کیفی زندگی خانواده ها دارد مسکن است و در برنامه های هفته دولت سال جاری ۴۶ پروژه مسکن خریداری و یا احداث شده برای نیازمندان بوده است.

حق گویان خاطرنشان کرد: توجه به حوزه مسکن به این دلیل است که نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی از جمله نیازهای فطری و اولیه انسان‌ها به شمار می‌رود و از طرفی امروزه تأمین مسکن از جمله پیچیده‌ ترین و مشکل‌ ترین مسائل جامعه محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: با گسترش ابعاد اجتماعی معضل تامین مسکن، این موضوع به عنوان یکی از محورهای اصلی برنامه‌های دولت‌ها و نهادهای ذی‌ربط قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: برخورداری از مسکن مناسب هم خانواده را به عنوان کوچک‌ ترین نهاد اجتماعی از بلایای طبیعی و خطرات احتمالی محیط پیرامونی محفوظ داشته و هم نمادی برای نمایش توان مالی و فرهنگ خانواده و در نهایت شکل دهنده فرهنگ و قدرت اقتصاد یک کشور است.

حق گویان اظهار کرد: دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد، حل مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش را به عنوان یکی از مهمترین محورهای حمایتی این نهاد مورد نظر داشته و با ایجاد واحد سازمانی فنی و تخصصی، رفع مشکل مسکن این ولی‌نعمتان انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و طرح های شهری و نیز حضور کارآمد و مؤثر در بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق زلزله و سیل ‌زده از جمله اقدامات مهم حوزه مسکن در سال های اخیر است.

حق گویان یادآورشد: با وجود افزایش قیمت های ساخت و ساز، تلاش می کنیم برای ساخت مسکن با هم افزایی و همکاری بستر تأمین مسکن مددجویی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز