خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا:

توسعه شهر بدون هم فکری محقق نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۷۸

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: شورا یک تشکیلات جمعی و مشورتی است و توسعه شهر بدون هم فکری، همدلی و تلاش مضاعف محقق نمی‌شود.

به گزارش ایلنا خلیل حاجی‌پور در دیدار با اعضای جدید شورای شهر صدرا ضمن تبریک موفقیت اعضای منتخب این شورا در جلب آرای مردم، گفت: مجموعه شرکت عمران صدرا بعنوان یکی از سازمان‌های موثر در توسعه شهر صدرا، آماده تعامل، همکاری و هماهنگی با مدیریت شهری است.

او ابراز امیدواری کرد  با حضور نمایندگان مردم با تجارب ارزشمند در حوزه‌های مختلف و شناخت مختصات فرهنگی، اجتماعی و... بتوانیم با همکاری موثر مجموعه شورای شهر، شهرداری صدرا  و مجموعه‌های دیگر، فصل جدیدی از توسعه، پیشرفت، رونق و آبادانی در شهر صدرا داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا همچنین با اشاره به اهمیت کار شوراها و لزوم تعامل، اتحاد و انسجام میان اعضای شورا، بیان کرد: این انتظار را داریم که دو نهاد شورای شهر و شهرداری صدرا این هماهنگی، همفکری و وحدت را با مجموعه عمران صدرا داشته باشند و عمران صدرا نیز با تمام توان و ظرفیت در راستای رفع مشکلات و مسائل شهر همراهی خواهد کرد .

رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهر صدرا نیز در این دیدار با استقبال از ارائه پیشنهادهای سازنده وکاربردی توسط اعضای منتخب، همدلی را مهمترین بحث دانست و اظهار کرد: شهر صدرا آینده شهر شیراز است و برنامه ریزی برای شهر صدرا در واقع برنامه ریزی برای یک چشم انداز برای توسعه و سرمایه گذاری شهر شیراز است.

محمد ابراهیم فروزانی افزود: شرکت عمران شهر صدرا به عنوان نماینده شرکت شهرهای جدید، متولی همه شهرهای جدید استان از جمله شهر جدید تابناک و ۴ شهر جدید در حال برنامه ریزی دیگر است.

در صدرا دوگانگی وجود ندارد 

او با اشاره به اینکه در شهر صدرا دوگانگی وجود ندارد، اضافه کرد: اگر امروز دولت تکلیف کند که شرکت عمران باید از شهر صدرا خارج شود همه منابعی که در اختیار این شرکت می باشد به سازمان ملی زمین انتقال می‌یابد.

فروزانی تاکید کرد: هدف ما شهر صدرا است و امیدواریم بتوانیم با همدلی و برنامه ریزی، شهری با کیفیت محیطی بیشتر ایجاد کنیم و در نشست‌های بعدی با استفاده از ظرفیت‌های همدیگر، «باهم» و «برای مردم» آینده‌ای بهتر را رقم بزنیم.

ابراهیم بهاروند، نائب رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر صدرا نیز با بیان اینکه این شرکت با حکم وزیر راه و شهر سازی نماینده تام الاختیار وزیر در تمام قوانین مسکن و شهرسازی است، گفت: امیدواریم با همت شما نمایندگان مردم و همکاری یکدیگر، مدیریت واحد شهری که سالهاست در سطح کشور به آن اشاره شده است، در این شهر ایجاد کنیم.

فیروزمند، رئیس شورای شهر و دیگر اعضای این شورا از خدمات ارزنده شرکت عمران تقدیر و یکی از نقطه ضعف‌های شهر را مدیریت چندگانه اعلام کردند که با تعامل می‌توان این نقطه ضعف را به نقطه قوت تبدیل کرد.

همچنین اعضای شورای شهر صدرا در این دیدار، وحدت و هماهنگی در تصمیم‌گیری توسط دستگاههای اجرایی را دو عامل ایجاد رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات دانستند.

نمایندگان مردم به آینده شهر ابراز امیدواری کردند و برای حل مسائل و مشکلات، نیازسنجی و برنامه ریزی برای تعریف پروژه‌های جدید، تشکیل چند کمسیون پیشنهاد دادند و در راستای توسعه شهر صدرا و خدمت به آرامش و آسایش عموم مردم با همکاران سازمان‌ها تا لحظه آخر اعلام همکاری کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز