خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مراکز واکسیناسیون کارگران مشهد در آستانه تعطیلی / علت؛ کمبود واکسن

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۴۹

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی گفت: متأسفانه مراکز تجمیعی واکسیناسیون مستقر در شهرک‌های صنعتی به دلیل عدم تخصیص واکسن در شرف تعطیلی هستند و حتی یک مرکز نیز کاملا تعطیل شده است.

احسان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: در حالی که هزینه‌های مراکز تجمیعی شهرکهای صنعتی را بخش خصوصی تامین می کند، متاسفانه این حرکت و مشارکت صاحبان صنعت در حمایت از کارگران به عنوان سرمایه های انسانی به دلیل ضعف مدیریت در تامین واکسن در شرف تعطیلی است.

او افزود: این شرایط در حالی روی می‌دهد که شاهد افتتاح مراکز تجمیعی در مناطق مرفه شهر مشهد از جمله افتتاح مرکز واکسیناسیون مشهد مال هستیم.

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی ادامه داد: سوال این جاست که اگر امکان تهیه واکسن برای مراکز مرفه داخل شهر تامین میسر است، چرا این امکان در مراکز تجمیعی داخل شهرک‌ها فراهم نمی شود و چرا با قشر کارگری که در شرایط سخت همه گیری کرونا در شرایطی که بخش دولتی با یک سوم ظرفیت فعال بود، هر روز برای تامین معیشت خود و عدم تعلل در فعالیتهای بنگاه‌های اقتصادی در محیطهای آلوده کاری حاضر می شدند رفتار متفاوتی صورت می گیرد؟

سهرابی گفت: جامعه کارگری از همه مسئولان و نمایندگان مجلس تقاضا دارد به این مهم به صورت ویژه پرداخته شود و اولویت واکسیناسیون کارگران به بهانه کمبود واکسن به فراموشی سپرده نشود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز