خبرگزاری کار ایران

با رای اکثریت شورا؛

شهردار همدان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۲۲

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: اعضای شورای شهر با رای اکثریت خود "سیدمسعود حسینی" را به عنوان شهردار همدان انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش ایلنا از همدان، سعید نظری اظهار داشت: در جلسه بررسی گزینه‌های مورد نظر برای انتخاب شهردار، حسینی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۱ رای اعضای شورای شهر همدان، به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد.

وی افزود: پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای تصدی پست شهرداری همدان، چهار نفر به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب و برنامه های این افراد برای مدیریت شهری به طور کامل توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: نامه و مصوبه انتخاب شهردار جدید همدان به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری شهرستان ارایه شده که پس از سیر مراحل قانونی و معرفی به وزارت کشور، حکم انتصاب شهردار همدان صادر خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: توانمندی، داشتن ویژگی‌های برجسته فردی و مدیریتی، برنامه محور بودن و تعهد از جمله دلایل اعتماد ویژه و رای بالای اعضای شورای شهر به حسینی برای تصدی پست شهرداری همدان است.

نظری افزود: انتظار داریم شهردار جدید همدان براساس برنامه ارایه شده و کار و تلاش جهادی، ضمن تلاش برای رشد و توسعه شهر و خدمت رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان، پاسخگوی مطالبات جمعیت ۶۰۰ هزار نفری مرکز استان در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت های مناسب رفاهی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر باشد.

وی تاکید کرد: به طور قطع حمایت قاطع اعضای شورا از شهردار منتخب بستر مناسب برای رشد و توسعه شهر همدان و تسریع روند و فعالیت های عمران شهری در بخش های مختلف  را فراهم می کند.

با آغاز فعالیت شورای شهر ششم و با نظر اعضای شورا، «مجید شاکری» به عنوان سرپرست شهرداری همدان انتخاب شد، پیش از آن «عباس صوفی» مدیریت شهر همدان را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز