خبرگزاری کار ایران

از پانزدهم شهریورماه؛

خدمات‌دهی به رانندگان بار و مسافر قزوین منوط به ارائه کارت واکسن کرونا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۴۰

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از پانزدهم شهریورماه امسال، تمامی خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری به رانندگان ناوگان بار و مسافر منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شیما زرآبادی‌پور با اعلام این خبر گفت: از پانزدهم شهریورماه امسال، تمامی خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری به رانندگان تاکسی و وانت‌بار، منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است و آن دسته از رانندگانی که بدون علت موجه، نسبت به واکسینه شدن اقدام نکرده باشند، هیچ گونه خدماتی دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: رانندگان قشر سختکوشی هستند که به واسطه شرایط کاری خود، با شهروندان زیادی ارتباط دارند و واکسیناسیون آنان می‌تواند تا حدی از شیوع کرونا از طریق ناوگان حمل‌ونقل جلوگیری کند.

این مسئول ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون تعداد زیادی از رانندگان به کرونا مبتلا شده و تعدادی هم جان خود را از دست داده‌اند که این موضوع برای جامعه و خانواده‌های آنان هم تبعات جانی، مالی و اجتماعی داشته است.

زرآبادی‌پور تصریح کرد: اختصاص واکسن کرونا برای رانندگان تاکسی و بار درون‌شهری از روز شنبه نهم مردادماه 1400 آغاز شد و طی زمان‌بندی‌های به‌عمل‌آمده ادامه یافت.

او بیان کرد: هم‌اکنون 4 هزار و 400 نفر راننده تاکسی و 2 هزار نفر راننده وانت در شهر قزوین مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز