خبرگزاری کار ایران

معاون اداره ارشاد استان:

هنرمندان قزوین ۲۰ فیلم به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ارسال کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۰۸۷

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۲۰ فیلم از استان‌ برای شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امیر ملاحسنی گفت: پس از اعلام فراخوان سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تیرماه سال جاری و با پایان مهلت ارسال آثار در ۱۵ مرداد ماه، ۲۰ فیلم کوتاه از سوی سینماگران استان قزوین برای شرکت دراین جشنواره ارسال شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با هدف تقویت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان جریانی مستقل و اندیشمند در سینمای کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، به روزرسانی دانش سینمایی فیلم‌سازان در حوزه فیلم کوتاه، تقویت چرخه اقتصادی فیلم کوتاه با فراهم کردن زمینه‌های بازاریابی داخلی و خارجی و گسترش و جذب مخاطبان فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران در دو بخش سینمای ایران شامل قسمت‌های مسابقه و نگاه ویژه و بخش سینمای بین‌الملل شامل فیلم‌هایی که در انواع گونه‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی در خارج از کشور ایران تولید شده باشند برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: از میان فیلم‌های ارسالی به جشنواره ، فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه‌ از نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ اعلام می‌شود و جشنواره نیز در صورت مهیا بودن شرایط کرونایی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و همکاری سازمان سینمایی کشور به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز