خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

سالن ورزشی خانه کشتی شال به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۹۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: همزمان با سفر استاندار قزوین به شهرستان بوئین زهرا سالن ورزشی خانه کشتی شهر شال با مساحت ۵۵۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم در افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان بوئین زهرا که با حضور استاندار و به مناسبت هفته دولت برگزار شد گفت: سالن ورزشی خانه کشتی شهر شال با مساحت ۵۵۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید و در اختیار جامعه کشتی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: ساخت این سالن ورزشی از سال ۹۹ آغاز شده و پس از مدت زمانی اندک به بهره‌برداری رسید و برای ساخت آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شد.

وی عنوان کرد: با اعتباراتی که در اختیار نماینده بود حدود چهار میلیارد برای تکمیل استخر شال اختصاص یافته و استاندار نیز در نشست با وزیر وقت اعتباری از سطح ملی برای آن گرفته شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: افرادی به عنوان نماینده در شهر شال حضور یافته و فعالیت‌های ورزشی این شهر را تحت نظر شهرستان و استان انجام می‌دهند.

علایی مقدم گفت: در شهرستان بوئین زهرا چند پروژه متعدد به قورت نیمه تمام وجود دارد که سعی می‌شود با تخصیص اعتبار به زودی به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز