خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد:

لزوم افزایش سرعت عمل در رفع مشکلات مناطق کم برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۸۸

نایب رئیس شوری اسلامی شهر کرج گفت رفع ریشه ای مشکلات شهروندان در مناطق کم برخوردار و برقراری عدالت اجتماعی باید هرچه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه محمد گروسی سرپرست منطقه یک شهرداری کرج و علیرضا عاقلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری در بازدید و محله گردی از منطقه 6 اسلام آباد تا منطقه 1 پای گفتگو با شهروندان، جوانان و معتمدین نشست و حل و فصل ریشه‌ای مشکلات مردم را ضروری خواند.

نایب رئیس شوری اسلامی شهر کرج افزود: کلید سرکشی محله گردی در محلات مناطق دهگانه شهرداری کرج زده شده و باید خدمات به صورت هدفمند انجام شود تا  بخشی از مشکلات و دغدغه های شهروندان کاسته شود.

رحیمی، با بیان اینکه سرکشی به مناطق محروم و دیدن مشکلات مردم موجب می‌شود خدمات با صداقت و اعتماد به نفس بالاتری به آنان ارائه شود تصریح کرد: تسهیل تردد در معابر اسلام آباد، روکش آسفالت،پوشش کانال و هم سطح سازی پیاده رو، قرائت خانه و تملک مسیر رینگ ۳۵ متری، احداث زمین ورزشی چند منظوره، جدول کشی، جمع آوری آب های سطحی، ایجاد فضای سبز ، جمع آوری نخاله و ضایعات و روشنایی معابر از جمله مواردی بود که در این بازدید 15دستور کار به سرپرست منطقه و قسمت های ذیربط شهرداری برای رفع مشکل ارجاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز