خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

روستاهای صعب العبور طالقان از موهبت گاز برخوردار می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۴۳

استاندار البرز گفت: در هفته دولت امسال به رغم مشکلاتی که ناشی از تحریم و شیوع کرونا بود، 216 پروژه در بخش های خصوصی و دولتی با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان طالقان که روز سه شنبه بمناسبت هفته دولت صورت گرفت، با اشاره به اینکه طالقان مهد و خاستگاه بسیاری از شخصیت های تاریخ ساز کشور همانند آیت الله طالقانی است، اظهار داشت: هفته دولت یادآور شهدای انقلاب اسلامی است که نام شهیدان رجایی و باهنر در بین آنها می درخشد.

وی ادامه داد: شهید رجایی دولت خود را دولت مردمی نامید و کابینه خود را کابینه 36 میلیونی متشکل از تمامی آحاد مردم اعلام کرد.

شهبازی گفت: در هفته دولت امسال به رغم مشکلاتی که ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع کرونا بود، 216 پروژه در بخش های خصوصی و دولتی با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: بخشی از این پروژه ها نیز در شهرستان طالقان قرار دارد و در این میان جای دارد که از نماینده انقلابی و پرتلاش مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی قدردانی کنم.

استاندار البرز اضافه کرد: این شهرستان فاقد بیمارستان بود که چندی پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد و امید است با پیگیری های فرماندار هر چه سریع تر احداث شود.

وی با بیان اینکه راه هشتگرد-طالقان نیز پس از سال ها انتظار تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: روستاهای صعب العبور این شهرستان نیز یکی پس از دیگری از موهبت گاز برخوردار می شوند و این روند با سرعت ادامه دارد.

شهبازی گفت: دولت سیزدهم نیز فعالیت خود را آغاز کرده و با سایر قوا همراهی بسیار خوبی دارد و با توجه به کابینه جوان، شایسته و پرانرژی این دولت، می توان آینده خوبی را متصور شد.

استاندار البرز افزود: فرصت ها را باید غنیمت شماریم و از کمترین زمان ها نیز برای کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز