خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

۲۳ کیلو مواد مخدر در استان قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۱۶

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 23 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد افیونی فعالیت دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری و در منزل خود در شهرستان البرز نگهداری می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی قضائی و همراهی اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز به محل اعزام شده و در بازرسی از منزل نامبرده مقدار 20 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی بیان کرد: همچنین در اقدامی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی تحقیقات پلیسی از نگهداری و توزیع مواد مخدر در یکی از مناظق شهر قزوین مطلع و پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از آنجا مقدار 3 کیلو تریاک و تعدادی آلات و ادوات توزین و مصرف کشف کردند.

این مقام انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: در این دو عملیات 2 نفر دستگیر شده و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

عبدالمالکی ضمن قدردانی تعامل مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت گفت: از هم استانی‌ها درخواست داریم در صورت اطلاع از فعالیت عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری سوداگران مرگ و قانون شکنان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز