خبرگزاری کار ایران

در ۵ ماه گذشته صورت گرفت؛

کشف ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۷۷۴

معاون نظارت و بازرسی صمت گیلان با اشاره به انجام بیش از سه هزار بازرسی از بازار، گفت: مجموع تخلفات کشف شده در بخش قاچاق کالا بیش از ۲۳ میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی نقدی در جلسه‌ای با اشاره به بازرسی‌های صورت انجام شده از بازار گیلان، گفت: در طول پنج ماه گذشته سه هزار و ۲۰۰ عملیات بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با بیان اینکه ارزش ریالی تخلفات کشف شده کالای قاچاق از سطح استان در مجموع به مبلغ بیش از ۲۳ میلیارد ریال است، افزود: بیشترین موارد بازرسی از انبارها و محل نگهداری کالا در سطح استان انجام شده است.

وی عمده تخلفات را گران فروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت عنوان کرد و ادامه داد: بازرسان به صورت مستمر و گشت مشترک با دیگر بازرسان دستگاه‌های نظارتی رصد کالاهای ضروری و مایحتاج پر مصرف را در سطح استان بررسی و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی اعمال می‌شود.

نقدی با بیان اینکه گزارشات مردمی از سوی ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان دریافت و به آن رسیدگی می‌شود، عنوان کرد: در مدت یاد شده دو هزار و ۳۳ شکایت ثبت در حوزه قاچاق، ۹۳۵ پرونده رسیدگی و اعلام نتیجه شده و ۴۱۴ مورد آن در حال رسیدگی است.

معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت گیلان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و بروز هر گونه تخلف در واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، آن را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز