خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی؛

ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری در حریم آزاد راه تبریز-سهند ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۷۱۲

دادستان عمومی و انقلاب تبریز با تاکید بر برخورد با هرگونه تغییر کاربری در حریم آزادراه سهند - تبریز گفت: در اجرای ماده ۶ قانون ایمنی راه ها و راه‌آهن، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجاز است تا با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری در حریم این آزادراه برخورد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بابک محبوب علیلو در بازدید از این آزادراه با تاکید بر رفع نواقص آزادراه سهند - تبریز گفت: نصب تابلوهای هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر،  روکش دوم آسفالت و اقدام‌های لازم برای تامین روشنایی آن ضروری است.

وی افزود: دادستانی در راستای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در بحث صیانت از حریم آزادراه، دستورهای قضایی لازم را صادر خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به نگرانی‌های سرمایه‌گذار این طرح بیان کرد: از جمله مهم ترین اولویت های ما در دادگستری آذربایجان شرقی، حمایت از سرمایه گذار در حوزه راه سازی و دیگر حوزه ها می باشد.

آزادراه تبریز - سهند دی ماه سال گذشته با حضور محمد اسلامی وزیر وقت راه و شهرسازی و جمعی از مقام های ارشد آذربایجان شرقی به صورت رسمی به بهره برداری ‌رسید.

این آزادراه ۲۰ کیلومتر طول دارد که به صورت مشارکتی از سوی دولت و بخش خصوصی در ۶ خط رفت و برگشت اجرا شده و ۴۰ درصد اعتبار پروژه آورده سهم دولت است که با بهره برداری از آن زمان سفر به شهر ۱۰۰ هزار نفری سهند حدود ۱۰ دقیقه کاهش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز