خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

واحد تولید مرغ گوشتی با ظرفیت ۴۰ هزار قطعه مرغ در آوج به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۱۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با افتتاح واحدهای تولید مرغ گوشتی، چهل هزار قطعه مرغ گوشتی در آوج تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه در افتتاح واحد پرورش مرغ گوشتی که صبح امروز به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار و مسئولان شهرستان آوج صورت گرفت گفت: فاز اول پرورش مرغ گوشتی د این منطقه در سال‌های گذشته به افتتاح رسیده و درحال حاضر فاز دوم آن به بهره برداری رسیده و فاز سوم آن نیز در مرحله رایزنی قرار دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ادامه داد: با افتتاح این واحدها چهل هزار قطعه مرغ گوشتی در آوج تولید می‌شود که سرمایه گذار آن در شهرستان قزوین نیز دارای مرغداری است.

وی عنوان کرد: منطقه آوج تنها شهرستان استان است که در سال ۱۴۰۰ ممنوعیت مجوزهای مرغداری در آن برداشته شده و سرمایه گذاران می‌توانند با حمایت دولت در این شهرستان در زمینه زنجیره مرغ شامل مرغ گوشتی، مرغ تخم گذار، جوجه یک روزه و مرغ مادر سرمایه گذاری کنند و مجوزهای لازم برای آن‌ها در صورت نداشتن مشکل آب در اسرع وقت صادر می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: قزوین با تولید سالانه بیش از ۶۵ هزار تن مرغ گوشتی از استان‌های تاثیر گذار است و با تدابیری که ستاد تنظیم بازار داشته خوشبختانه تنها استانی هستیم که با نرخ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان مرغ را توزیع کرده و روزانه حدود ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ نیز به استان البرز ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز